loading...
کافه مسنجر
سید علی دهقان بازدید : 244 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (1)

Google Allo 0.1.177 مسنجر و پیام رسان جدید شرکت بزرگ گوگل است که به تازگی و رسما توسط این شرکت در مارکت اندروید معرفی شده است . مسنجر گوگل الو از تمامی ویژگی هایی که گوگل فراهم کرده است برای تجربه یک پیام رسانی کامل و کاربردی استفاده خواهد کرد. این مسنجر به طول پیشفرض از دستیار صوتی گوگل یا همان google assistant بهره خواهد برد. الو دیگر شما را مجبور به استفاده از سایز ثابت برای بیان "بلندتر" منظور و حس شما در متن نخواهد کرد و در عوض در ارسال متن یک نوار لغزنده کوچک قرار داده است که به شما اجازه می دهد پیام‌های خود را بزرگتر و یا کوچکتر به مخاطب ارسال کنید. نام این قابلیت در اصل زمزمه یا فریاد (whispering or shouting) است. همچنین مقدار زیادی برچسب و استیکر در الو موجود است که هنرمندان مستقل و کاربران آن ها را طراحی و توسعه دادند. الو توسط پشتیبانی از پیش‌بینی هوشمند و پیام‌های گذشته ارسالی خودتان به شما اجازه خواهد داد که پاسخی در چت و مکالمات شما به صورت خودکار ارسال شود.البته پاسخ‌های پیشنهادی پیش‌تر در Inbox جیمیل مورد استفاده قرار گرفته بود. البته الو توانایی یادگیری دارد و در طول زمان پاسخ‌های قابل قبول‌تری توسط هوش مصنوعی خود خواهد داد. این پیشنهادها شامل Emoji و استیکر نیز می‌شود. پیش‌بینی نیز بر اساس متن و عکس‌ها ارائه شده توسط شماست. طبق این قابلیت، اگر کسی برای شما یک تصویر را می‌فرستد، الو می‌تواند آنچه در آن است و نشان می‌دهد را کاملاً تشخیص دهد. این تنها یکی از ویژگی‌های هوشمند در الو می‌باشد. ویژگی مهم دیگر این پیام‌رسان Chatbot است که بر اساس دستیار گوگل (Google Assistant) ساخته شده است. با این قابلیت می‌توانید بدون خروج از صفحه چت خود به جستجو بپردازید، غذا سفارش دهید و یا حتی سوال‌های پیچیده بپرسید!

 

سید علی دهقان بازدید : 376 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

 

اموزش اختصاصی کافه مسنجر

 

 

اموزشی که بعضی کانال های تلگرام با قیمت 10 هزار تومن به فروش میرسانند

آموزش ساخت اکانت تلگرام بدون شماره(رایگان)

اموزش در ادامه مطالب 

 

 

 

سید علی دهقان بازدید : 391 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود Instagram نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید

اینستاگرام Instagram برنامه محبوب و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که  می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! بهصورت خصوصی با دوستان خود پیام ارسال کنید … عکس های قرار داده شده را لایک کنید و همچنین قادر هستید زیر عکس مورد نظر خود نظر ارسال کنید .

سید علی دهقان بازدید : 352 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود Telegram نسخه جدید مسنجر تلگرام برای اندروید

با استفاده از برنامه تلگرام Telegram شما میتونید به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، چت گروهی ایجاد کنید  و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید گروه با حداکثر ۱۰۰۰ نفر ایجاد کنید و به صورت چند نفره آن را مدیریت کنید که با حذف پیام در آن باعث حذف شدن پیام برای تمام اعضای گروه خواهد شد ، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. برای خود کانال ایجاد کنید میتوانید با استفاده از چندین نفر یک کانال را مدیریت کنید همچنین میتوانید برای خود استیکر بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بذارید  و بسیاری از قابلیت های دیگر …

 

سید علی دهقان بازدید : 392 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود WhatsApp نسخه جدید واتس اپ برای اندروید

WhatsApp واتس اپ یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های چت و مسنجر است. که برای انواع سیستم عامل ها برنامه موجود است از جمله سیستم عامل اندروید که دارای امکاناتیفراوانی برای چت گروهی و خصوصی می باشد.با استفاده از واتس اپ شما میتوانید  به چت گروهی با دوستان خود بپردازید عکس و فیلم ارسال کنید. با دوستان خو به صورت صوتی و کاملا رایگان تماس بگیرد که فقط از میزان شارژ اینترنت شما کم میشود که هزینه ناچیزی می باشد !

سید علی دهقان بازدید : 330 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

تو این اموزش شما یاد میگیرید چجوری میشه عکس پروفایل اینستاگرام رو در سایز اصلی دید 

اموزش اختصاصی از سایت کافه مسنجر

برای مشاهده به ادامه مطالب مراجعه کنید

 

 

 

 

 

سید علی دهقان بازدید : 1419 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود Wifi Pass Viewer برنامه نمایش رمز وای فای در اندروید

 

با استفاده از برنامه شما قادر هستید به راحتی رمز های وارد شده برای وایرلس ها را مشاهده کنید و از آنها استفاده کنید توجه کنید که برنامه برای نمایش دادن رمز های وارد شده در گوشی شما نیاز به روت بودن گوشی شما دارد و بدون روت بودن گوشی نمایش رمز های وارد شده ممکن نیست

همچنین در صورتی که مدل گوشی شما سامسونگ می باشد و علاقه دارید که گوشی اندرویدی خود را روت کنید میتوانید از آموزشی که در این قسمت قرار داده شده استفاده کنید و به راحتی موبایل خود را روت کنید ….


سید علی دهقان بازدید : 434 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود bazaar مارکت ایرانی کافه بازار اندروید

شما می‌توانید بازار را روی تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و روزانه به برنامه‌های جدید ایرانی و خارجی مختلفی دسترسی داشته باشید. در بازار ۲۵ گروه مختلف مانند آموزش، اخبار و مجلات، پز‌شکی، خرید، شخصی‌سازی، کتاب‌ها و مراجع، خرید و … برای برنامه‌ها و گروه‌های مختلفی برای بازی‌ها وجود دارد. علاوه بر برنامه‌های رایگان، شما می‌توانید به تعداد زیادی از برنامه‌های ایرانی تجاری هم دسترسی داشته باشید و با خرید آسان، همیشه از این برنامه‌ها و به‌روزرسانی‌هایشان استفاده کنید.

سید علی دهقان بازدید : 245 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود بازی ایرانی حدس فیلم برای اندرید


سایبر کد با افتخار تقدیم میکند

از نام اپ کاملا سبک بازی مشخص می باشد ,
شما باید از تصویری که مشاهده میکنید نام فیلم را حدس بزنید ,

بعد از حل کردن مراحل دکمه چشم فعال میشود و میتوانید توضیحاتی درمورد فیلم مشاهده کنید و موسیقی قسمتی از فیلم را دانلود کنید , (آنلاین)

برای راهنمایی ذره بین را روی کادر جواب ببرید و حروف جواب را مشاهده کنید

سید علی دهقان بازدید : 564 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود MyBot ربات مای بوت برای کلش اف کلنز کامپیوتر


MyBot یک برنامه (ربات) می باشد که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود اکانت خود در بازی کلش اف کلنز را مدیریت کنید کنید و تنظیمات مورد نظر خود را در برنامه قرار دهید و برنامه به صورت خودکار کارهای مورد نظر شما را انجام دهد بدون اینکه شما کار خاصی انجام دهید فقط کافی هست تنظیمات مورد نظر خود را در برنامه اعمال کنید میتوانید تنظیمات پیشرفته ای را انجام دهید که به چه صورت ربات عمل کند چه زمانی نیرو دریافت کند ارسال کند و به چه حریفی با چه ویژگی های حمله شود و بسیاری از امکانات دیگر !

سید علی دهقان بازدید : 425 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

سورپرایز : نسخه جدید بازی اندروید کلش رویال Clash Royale 1.2.0 از کمپانی سوپرسل ( سازنده بازی کلش او کلنز )



اولین نسخه رسمی بازی کلش رویال برای سیتم عامل اندروید منتشر شد | اولین نفری باشید که بازی را آغاز می کند !
شما همواره می توانید جدیدترین آپدیت Clash Royale را از کافه مسنجر در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

محصولی تازه از کمپانی سوپرسل سازنده بازی کلش او کلنز تحت عنوان Clash Royale را در گوشی های اندرویدی خود داشته باشید.

سورپرایزی ویژه برای همراهان فهیم و علاقه مندان بازی های انلاین با انتشار نسخه اندرویدی کلش رویال رغم خواهد خورد. کمپانی سوپرسل اخیرا خبر از انتشار سری جدید بازی های خود تحت عنوان کلش رویال کرده است که یک بازی کارتی و با حضور شخصیت های بازی کلش او کلنز می باشد که بی شک می تواند مورد توجه میلیون ها بازیکن علاقه مند به بازی های انلاین قرار گیرد. Clash Royale مثل تمام بازی های کم حجم ژانر MOBA، در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آنهاست. همزمان با این کار هم باید از قلمرو پادشاهی خودتان با اتکای به جادو، بناهای دفاعی و سربازانی که در اختیار دارید محافظت کنید.

سید علی دهقان بازدید : 540 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Soroush نسخه جدید مسنجر سروش برای اندروید

سروش یک پیام رسان و یک کانال تعاملی است. تعامل بین افراد در تماس ها و گفتگوهای دونفره، گفتگوهای گروهی و تعاملات کاربران با کانال های موردنظر. که برنامه کاملا ایرانی بوده و سرور برنامه در داخل کشور بوده که شما قادر هستید با سرعت بالاتری پیام های خود را ارسال و دریافت کنید . شما به سادگی میتوانید در برنامه خود یک کانال عمومی ایجاد کنید ومطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید امکان قرار دادن نظر در پست ها وجود دارد همچنین کاربران قادر هست در صورت مفید بودن پست شما پست مورد نظر را لایک کنند و بسیاری از قابلیت های دیگر !

سید علی دهقان بازدید : 381 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

5

دانلود SOMA Messenger برنامه سوما مسنجر اندروید

 

SOMA Messenger سوما مسنجر سریعترین مسنجر جهان با پیام های نامحدود رایگان، تماس های تلفنی و تماس های ویدئویی HD. بدون هزینه سالانه وهمیشگی که میتواند جایگزین مناسبی برای واتس آپ گردد امکان چت گروهی با دوستان خود چت گروهی با حداکثر ۵۰۰ نفر برقراری تماس های تصویری در برنامه به صورت رایگان با هر نقطه ای از جهان ….


سید علی دهقان بازدید : 325 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

Fake GPS Location Spoofer

با استفاده از برنامه FakeGPS شما میتوانید یک موقعیت مکانی ساختگی را برای خود ایجاد کنید به صورتی که مکان شما به صورت دلخواه شما تعیین می شود که میتوانید از برنامه در برنامه های که نیاز به GPS دارند استفاده کنید مثل مسنجر بیتالک و … استفاده کنید

سید علی دهقان بازدید : 233 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود NetGuard نسخه جدید برنامه نت گارد برای اندروید

NetGuard – no-root firewall


وجود تعداد کثیری از بد افزار های مخرب در گوشی های هوشمند می تواند باعث آزار شما باشد . به صورتی که برنامه ها به صورت خودکار به اینترنت متصل می شوند و حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف میکنند که این کار مورد رضایت شما نباشد که با استفاده از برنامه شما قادر هستید کاملا مدیریت اینترنت را به دست بگیرید و برنامه های که نیاز به استفاده از اینترن ت دارند را کنترل کنید و دسترسی اینترن تانها را محدود کنید و فقط در زملن مورد نیاز اینترنت را برای برنامه ای خاص فعال کنید ! یکی از قابلیت های خوب برنامه این هست که بدون نیاز به روت بودن گوشی شما به خوبی میتواند در گوشی شما اجرا شود .

سید علی دهقان بازدید : 202 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود B612 برنامه عکس سلفی از خود در اندروید

B612 – Selfie with the heart یک نرم افزار جالب و کاربردی می باشد که به تازگی برای اندروید و در گوگل پلی منتشر شده است و مخصوص دوست داران عکس های سلفی(عکس با دوربین جلو موبایل)می باشد.ممکن است گوشی شما دارای دوربین جلوی ضعیفی باشد که بسیاری از اوقات عکس های بسیار تاریک و تیره ای را به شما نمایش می دهد و یا عکس ها پر نویز شده و کیفیت خود را ازدست می دهند.این نرم افزار به شما کمک می کند که با افکت ها و فیلتر های مختلفش عکس های زیبا،هنری و با کیفیت بگیرید و از دیدن ان ها لذت ببرید.همچنین می توانید در حین عکس گرفتن کلاژ تولید کنید و چند عکس را داخل یک قالب بریزید.

سید علی دهقان بازدید : 262 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Viber نسخه جدید مسنجر وایبر برای اندروید

تماس تلفنی و ارسال پیام رایگان به هر کس در هر کجا!

با استفاده برنامه Viber می‌توانید با دوستان دیگر خود که از آندروید و یا آیفون استفاده می‌کنند بر روی بستر اینترنت تماس تلفنی رایگان برقرار کنید و پیام کوتاه به هم بفرستید. با دوستان خود به صورت گروه چت کنید همچنین امکان ساخت گروه توسط شما همراه با مدیریت کردن گروه همچنین شما میتوانید گروه خود را به صورت عمومی کنید و با گروه عمومی چت های گروه توسط سایر کاربران نیز مشاهده می شود داشتن استیکر های بسیار زیبا همچنین شما قادر هستید عکس و فیلم های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و بسیاری از امکانات دیگر .
تمام امکانات این برنامه ۱۰۰ درصد رایگان است و هیچ تبلیغی نیز نمایش داده نخواهد شد.

سید علی دهقان بازدید : 232 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Skype برنامه اسکایپ برای اندروید


Skype  نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد به راحتی میتوانید با دوستان خود در سر تا سر جهان ارتباط برقرار کنید و بسیاری از امکانات دیگر را فراهم کنید .

سید علی دهقان بازدید : 272 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی اندروید

 

در نسخه جدید اینستاگرام این قابلیت اضافه شده است که شما بتوانید همزان چندین اکانت خود را فعال کنید بدون اینکه از دیگری خارج شوید وارد اکانت های دیگر خود شوید برای آموزش این کار با وب سایت کافه مسنجر همراه شوید …

سید علی دهقان بازدید : 486 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Game Guardian برنامه گیم گاردین برای اندروید

Game Guardian برنامه ای کاربردی برای اندروید هست که شما به دلخواه خود میتوانید در برنامه ها و بازی های موجود تغییراتی ایجاد کنید و مقدار سکه ها و  …. را تقریبا بی نهایت کنید توجه کنید که برای استفاده از برنامه نیاز هست که گوشی اندرویدی شما روت شده باشد . این برنامه تقریبا همانند برنامه گیم کیلر عمل میکند و در صورتی که با برنامه گیم کیلر کار کرده باشید به راحتی میتوانید از این برنامه نیز استفاده کنید .

سید علی دهقان بازدید : 270 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Myket مایکت مارکت رایگان اندروید

با استفاده از مارکت مایکت Myket از گردش ایمن در دنیای اندروید لذت ببرید. مزیت Myket اینه که شما قبل از دریافت نرم افزار یا بازی می توانید ضمن مرور توضیحات و اطلاعات مربوط به آن برنامه، نظرات دیگر کاربرانی که قبلاً آن را دریافت کرده اند را دیده و سپس به دانلود و یا خرید آن اقدام نمایید. همچنین می توانید اپلیکیشن ها و بازی های مشابه رو با هم مقایسه کرده و بهترین آنها را دریافت کنید. دسته بندی برای بازی ها و برنامه ها ی موجود که شما با استفاده از دسته ها به راحتی میتوانید برنامه یا بازی مورد نظر خود را پیدا کنید .

سید علی دهقان بازدید : 185 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود ToDo برنامه مدیریت کارهای روزانه برای اندروید

برنامه کاربردی برای سیستم عامل اندروید که دارای زبانی پارسی می باشد برنامه برای شمااین امکان را ایجاد می کند که کارهای روزانه خود را در آن ثبت کنید و در زمان مورد نظر کار برای شما یاد اوری شود امکان اینکه زمان را به صورت هفگی و روزانه به نمایش در آورید در برنامه موجود است .

سید علی دهقان بازدید : 246 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Radio Javan برنامه رادیو جوان برای اندروید

گر شما هم از استفاده کنندگان گوشی های هوشمند هستید مطمئنا علاقه ای زیادی دارید تا برنامه ای داشته باشید تا شما را به راحتی از موزیک های روز مطلع کند و یا امکان دانلود و پخش آنلاین موزیک ها و موزیک ویدئوها را بدهد.
اگر از کاربران همیشگی رادیو جوان باشید حتما می دانید که رادیو جوان جزو بروزترین سایت های موزیک ایرانی می باشید که تمامی موزیک های ناب را بلافاصله پس از انتشار هنرمندان در سایت قرار می دهد.
با نصب برنامه شما قادر هستید جدیدترین آهنگ ها را در گوشی موبایل خود دریافت کنید و قبل از اقدادم به دانلود موزیک ها میتوانید به صورت انلاین آهنگ مورد نظر را گوش دهید و بسیاری از امکانات دیگر.

سید علی دهقان بازدید : 263 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Aparat برنامه آپارات برای اندروید

قطعأ با سایت آپارات آشنا هستید.یک سروس اشتراک ویدئو بسیار قوی که طرفداران بسیاری دارد و روزانه شاهد بیشمار کاربر بازدید کننده از آن هستیم.شما در وب سایت آپارت قادر به ایجاد کانال شخصی خود و بارگذاری ویدئوهای خود می باشید.اما اینبار آپارات قدم بگی برداشته است و دسترسی کاربران اندرویدی را به سیستم خود آسان نموده است.پس از انتشار نسخه اول نرم افزار آپارات انتقادات فراوانی از سوی کاربران منتشر شد که اغلب آنها از کیفیت متوسط نرم افزار و ضعف های متعدد آن ناراضی بودند اما اینبار داستان چیز دیگریست به راحتی میتوانید توسط برنامه کلیپ های موجود را دانلود کنیدبا بالاترین سرعت ممکن میتوانید ویدئو ها را با دیگران به اشتراک بگذارید برای خود یک کانال اختصاصی ایجاد کنید و بسیاری از قابلیت های دیگر …

 

سید علی دهقان بازدید : 1052 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Virtual SIM – ثبت نام با شماره مجازی اختصاصی در تلگرام

به درخواست کاربران برنامه ای برای ثبت نام در تلگرام با شماره مجازی قرار دادم به اسم Virtual SIM که میتونید در مسنجر تلگرام ثبت نام کنید برنامه برای ۵ روز رایگان بوده و شما میتوانید برای ۵ روز یک شماره اختصاصی داشته باشید با استفاده از برنامه میتوانید به هر شماره ای که دوست دارین زنگ بزنید و اس ام اس بدین با توجه به مقدار موجودی (میتونید دوستان خود را غافلگیر کنید)

سید علی دهقان بازدید : 2057 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

آموزش حل مشکل ارور Phone Number Flood در تلگرام


در این چند مدت اخیر تعداد زیادی از کاربران دچار مشکل ارور در تلگرام phone number flood شده اند که این مورد  برای کاربران بعد از حذف اکانت تلگرام و ارسال پیام برای دیگران و استفاده از گزینه اسپم تلگرام به وجود امده است

به صورت عادی خود تلگرام گفته که این مورد بعد از گذشت زمان خاصی خودکار رفع میشه که در صورتی که شما عجله دارید و حتما میخواهید از شماره مورد نظر برای ساخت حساب استفاده کنید راه حل زیر را انجام دهید که به یک شماره دیگه نیاز هست برای ساخت حساب جدید.

سید علی دهقان بازدید : 176 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه ساخت حساب – پیج رسمی لاین اندروید LINE@App (LINEat)


برنامه‌ی LINE@App (LINEat) را دانلود نمایید و یک حساب کسب و کار برای خود درست کنید. از طریق این برنامه می‌توانید به آسانی به افرادی که به کارتان مربوط هستند، پیام بفرستید و با آن‌ها در ارتباط باشید. هر فردی که حساب کاربری در برنامه‌ی لاین داشته باشد می‌تواند در این برنامه عضو شود. از طریق این برنامه می‌توانید به دوستان‌تان که شما را در LINE@ اضافه کرده‌اند، پیام بفرستید. از ویژگی‌های این برنامه امکان چت و گفتگو با ارباب رجوع و پاسخ خودکار فرستاندن در صورت دسترس نبودن شما، به‌روزرسانی پروفایل خود از اطلاعات کسب و کاری و امکان پست نمودن مطالب و عکس‌های مربوط به کسب و کار است.

سید علی دهقان بازدید : 330 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود و نصب آخرین نسخه Nextplus برنامه نکست پلاس اندروید


نکست پلاس Nextplus Free SMS Text + Calls 1.3.5 نسخه ارتقا یافته برنامه textPlus است که توسط همین کمپانی منتشر شده با نصب این برنامه و اتصال به اینترنت قادر خواهید بود تماسهای صوتی بسیار با کیفیت و البته رایگان با دوستان و آشنایان خود برقرار نموده و یا پیامهای رایگان به یکدیگر ارسال کنید. امکان تماس با سایر شماره تلفنهای بین المللی نیز برای کاربران برنامه فراهم شده که البته این گزینه کارایی چندانی در ایران ندارد.
برای تجربه ای بهتر، سازندگان این برنامه از نو دست بکار شده و با ایجاد تغییراتی اساسی سرعت و عملکرد بهتری را برای استفاده کنندگان از آن به ارمغان آورده اند. برای مثال بخش پیامرسانی شاهد تحولات زیادی بوده و قابلیت ارسال تصاویر متحرک GIF در آن فراهم شده است. علاوه بر این استیکرهای جدیدی نیز طراحی شده و سرعت پیام رسانی هم به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

سید علی دهقان بازدید : 251 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Funny Voice Changer Geny برنامه ویس چنجر برای اندروید


با استفاده از برنامه شما قادر هستید صدای خود رابا برنامه ضبط کنید و صدای خود را به صداهای مختلف عوض کنید که افکت های بسیار زیبایی در برنامه موجود هست که ضدای شما به شکل زیبایی تغییر می دهد که میتوانید صدای ذخیره شده خود را در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید .

 

سید علی دهقان بازدید : 207 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Advanced Download Manager Pro دانلود منیجر قدرتمند برای اندروید –ADM

 
دانلود منیجر اندروید Advanced Download Manager Pro یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های مدیریت بر فایل های دانلودی برای اندروید می باشد.  این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشی می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود از اینترنت کنید. محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد.


سید علی دهقان بازدید : 325 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود دیوار divar برای اندروید

آیا در منزل و یا محل کارتان اجناس دست دوم بسیار زیادی وجود دارد که از آن ها استفاده ای نمی کنید ؟!

با استفاده از برنامه ی فارسی دیوار به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که بدون استفاده هستند را روی دیوار قرار دهید و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به فروش آن ها کنید ! تنها کافی است که پس از دانلود و نصب برنامه آن را اجرا کنید و با کلیک برروی گزینه ی + محصولات خود را برای فروش قرار دهید. برنامه ی دیوار شامل تعداد بسیار زیادی از آگهی هاست از انواع وسایل نقلیه گرفته تا انواع گوشی های موبایل

به راحتی میتوانید وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید یا وسایل خود را برای فروش قرار بدین

داشتن تمام شهر های ایران برای راحتی کار شما

سید علی دهقان بازدید : 465 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه قفل کودک برای اندروید

با استفادهاز برنامه شما قادر هستید برای گوشی خود دو رمز متفاوت قرار دهید یک رمز مخصوص خود شما و رمز دیگر برای فرزندان خود یا دوستان خود که شما قادر هستید مدت استفاده از گوشی را فرد دوم محدود کنید و بعد از زمان مشخص شده توسط شما دسترسی فرد از گوشی قطع شود که میتوانید در روز زمان خاصی را تعیین کنید برای استفاده از گوشی …


سید علی دهقان بازدید : 370 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود گیم کیلر Game Killer هک و تقلب در بازی اندروید

با استفاده از گیم کیلر شما میتوانید برنامه ها و بازی های اندروید را هک کنید و مقدار امتیاز های خود را در بازی ها و برنامه های اندروید تغییر دهید برنامه برای اجرا شدن و کار کردن در گوشی شما نیاز به روت بودن گوشی دارد

سید علی دهقان بازدید : 239 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود LINE: Free Calls & Messages نسخه جدید مسنجر لاین برای اندروید

دانلود لاین اندروید

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید پست جدید ایجاد کنید به پست های دیگران نظر دهید و لایک کنید همچنین میتوانید پست های جالب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید داشتن استیکر های زیبا برای مسنجر ساخت گروه و چت به صورت دسته جمعی با دوستان خود امکان ساخت حساب عمومی با ادلیست بینهایت در برنامه و …

 

سید علی دهقان بازدید : 215 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

دانلود dubsmash برنامه دابسمش ضبط ویدئو روی صدا اندروید

پیغام خود را با ویدئو به دوستان خود ارسال نمایید. یک صدای معروف را انتخاب نمایید و بر روی آن ویدئو ضبط کنید. سپس به دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف بفرستید. متاسفانه این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند ولی امکان استفاده از آن به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و… است. بر روی ویدئوی گرفته شده استیکر و Effect تنظیم کنید و نوشته‌های دلخواه خود را بنویسید. فرصت را از دست ندهید. این برنامه را دانلود نمایید و پیغام‌های ویدئویی جالب به دوستان و عزیزان خود بفرستید.

 

سید علی دهقان بازدید : 285 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Reverse Movie FX PRO فیلم برداری معکوس برای اندروید

Reverse یک برنامه جالب و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که میتونید با گوشی خود فیلم برداری کنید و یا از داخل گالری فیلم ها را انتخاب کنید و به صورت معکوس اجرا کنید و کار های جالبی انجام دهید و اطرافیانتون رو شگفت زده کنید همچنین برنامه این امکان را دارا می باشد که شما افکت های مختلفی را به ویدیو خود اضافه کنید و بسیاری از امکانات دیگر

سید علی دهقان بازدید : 279 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

دانلود WA Chat Bot پاسخ خودکار در واتس آپ اندروید

AutoResponder for WhatsApp™

با استفاد از برنامه WA Chat Bot شما قادر هستید به صورت خودکار به پیام های دریافتی خود در برنامه واتس اپ پاسخ بدهید میتوانید پیام های از پیش تعیین شده را در برنامه قرار دهید تا برنامه به صورت خودکار به پیام ها پاسخ مورد نظر شما را ارسال کند همچنین برنامه قادر هست به تمام  پیام های دریافت شده شما پاسخ دهد که برای این کار نیاز هست نسخه کامل برنامه را داشته باشید چون برنامه به تازگی منتشر شده است نسخه کامل آن فعلا در دسترس نیست.

سید علی دهقان بازدید : 257 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Lagatgram نسخه مود شده تلگرام اندروید

Lagatgram نام نسخه ای مود شده از برنامه تلگرام می باشد که علاوه بر تمام امکانات برنامه معروف تلگرام، دارای قابلیت هایی بیشتر و اضافی می باشد که تجربه ای بی نظیر از کار با این مسنجر را برایتان به وجود خواهد اورد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
وبسایت کافه منسجر از تاریخ 12 دی 1394 کار خود را در ضمینه مسنجر ها و برنامه های اندروید اغاز کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 1,868
  • بازدید کلی : 207,307