loading...
کافه مسنجر
سید علی دهقان بازدید : 1420 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود Wifi Pass Viewer برنامه نمایش رمز وای فای در اندروید

 

با استفاده از برنامه شما قادر هستید به راحتی رمز های وارد شده برای وایرلس ها را مشاهده کنید و از آنها استفاده کنید توجه کنید که برنامه برای نمایش دادن رمز های وارد شده در گوشی شما نیاز به روت بودن گوشی شما دارد و بدون روت بودن گوشی نمایش رمز های وارد شده ممکن نیست

همچنین در صورتی که مدل گوشی شما سامسونگ می باشد و علاقه دارید که گوشی اندرویدی خود را روت کنید میتوانید از آموزشی که در این قسمت قرار داده شده استفاده کنید و به راحتی موبایل خود را روت کنید ….


سید علی دهقان بازدید : 434 شنبه 29 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود bazaar مارکت ایرانی کافه بازار اندروید

شما می‌توانید بازار را روی تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و روزانه به برنامه‌های جدید ایرانی و خارجی مختلفی دسترسی داشته باشید. در بازار ۲۵ گروه مختلف مانند آموزش، اخبار و مجلات، پز‌شکی، خرید، شخصی‌سازی، کتاب‌ها و مراجع، خرید و … برای برنامه‌ها و گروه‌های مختلفی برای بازی‌ها وجود دارد. علاوه بر برنامه‌های رایگان، شما می‌توانید به تعداد زیادی از برنامه‌های ایرانی تجاری هم دسترسی داشته باشید و با خرید آسان، همیشه از این برنامه‌ها و به‌روزرسانی‌هایشان استفاده کنید.

سید علی دهقان بازدید : 245 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود بازی ایرانی حدس فیلم برای اندرید


سایبر کد با افتخار تقدیم میکند

از نام اپ کاملا سبک بازی مشخص می باشد ,
شما باید از تصویری که مشاهده میکنید نام فیلم را حدس بزنید ,

بعد از حل کردن مراحل دکمه چشم فعال میشود و میتوانید توضیحاتی درمورد فیلم مشاهده کنید و موسیقی قسمتی از فیلم را دانلود کنید , (آنلاین)

برای راهنمایی ذره بین را روی کادر جواب ببرید و حروف جواب را مشاهده کنید

سید علی دهقان بازدید : 381 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

5

دانلود SOMA Messenger برنامه سوما مسنجر اندروید

 

SOMA Messenger سوما مسنجر سریعترین مسنجر جهان با پیام های نامحدود رایگان، تماس های تلفنی و تماس های ویدئویی HD. بدون هزینه سالانه وهمیشگی که میتواند جایگزین مناسبی برای واتس آپ گردد امکان چت گروهی با دوستان خود چت گروهی با حداکثر ۵۰۰ نفر برقراری تماس های تصویری در برنامه به صورت رایگان با هر نقطه ای از جهان ….


سید علی دهقان بازدید : 325 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

Fake GPS Location Spoofer

با استفاده از برنامه FakeGPS شما میتوانید یک موقعیت مکانی ساختگی را برای خود ایجاد کنید به صورتی که مکان شما به صورت دلخواه شما تعیین می شود که میتوانید از برنامه در برنامه های که نیاز به GPS دارند استفاده کنید مثل مسنجر بیتالک و … استفاده کنید

سید علی دهقان بازدید : 233 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود NetGuard نسخه جدید برنامه نت گارد برای اندروید

NetGuard – no-root firewall


وجود تعداد کثیری از بد افزار های مخرب در گوشی های هوشمند می تواند باعث آزار شما باشد . به صورتی که برنامه ها به صورت خودکار به اینترنت متصل می شوند و حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف میکنند که این کار مورد رضایت شما نباشد که با استفاده از برنامه شما قادر هستید کاملا مدیریت اینترنت را به دست بگیرید و برنامه های که نیاز به استفاده از اینترن ت دارند را کنترل کنید و دسترسی اینترن تانها را محدود کنید و فقط در زملن مورد نیاز اینترنت را برای برنامه ای خاص فعال کنید ! یکی از قابلیت های خوب برنامه این هست که بدون نیاز به روت بودن گوشی شما به خوبی میتواند در گوشی شما اجرا شود .

سید علی دهقان بازدید : 202 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود B612 برنامه عکس سلفی از خود در اندروید

B612 – Selfie with the heart یک نرم افزار جالب و کاربردی می باشد که به تازگی برای اندروید و در گوگل پلی منتشر شده است و مخصوص دوست داران عکس های سلفی(عکس با دوربین جلو موبایل)می باشد.ممکن است گوشی شما دارای دوربین جلوی ضعیفی باشد که بسیاری از اوقات عکس های بسیار تاریک و تیره ای را به شما نمایش می دهد و یا عکس ها پر نویز شده و کیفیت خود را ازدست می دهند.این نرم افزار به شما کمک می کند که با افکت ها و فیلتر های مختلفش عکس های زیبا،هنری و با کیفیت بگیرید و از دیدن ان ها لذت ببرید.همچنین می توانید در حین عکس گرفتن کلاژ تولید کنید و چند عکس را داخل یک قالب بریزید.

سید علی دهقان بازدید : 486 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Game Guardian برنامه گیم گاردین برای اندروید

Game Guardian برنامه ای کاربردی برای اندروید هست که شما به دلخواه خود میتوانید در برنامه ها و بازی های موجود تغییراتی ایجاد کنید و مقدار سکه ها و  …. را تقریبا بی نهایت کنید توجه کنید که برای استفاده از برنامه نیاز هست که گوشی اندرویدی شما روت شده باشد . این برنامه تقریبا همانند برنامه گیم کیلر عمل میکند و در صورتی که با برنامه گیم کیلر کار کرده باشید به راحتی میتوانید از این برنامه نیز استفاده کنید .

سید علی دهقان بازدید : 270 شنبه 17 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Myket مایکت مارکت رایگان اندروید

با استفاده از مارکت مایکت Myket از گردش ایمن در دنیای اندروید لذت ببرید. مزیت Myket اینه که شما قبل از دریافت نرم افزار یا بازی می توانید ضمن مرور توضیحات و اطلاعات مربوط به آن برنامه، نظرات دیگر کاربرانی که قبلاً آن را دریافت کرده اند را دیده و سپس به دانلود و یا خرید آن اقدام نمایید. همچنین می توانید اپلیکیشن ها و بازی های مشابه رو با هم مقایسه کرده و بهترین آنها را دریافت کنید. دسته بندی برای بازی ها و برنامه ها ی موجود که شما با استفاده از دسته ها به راحتی میتوانید برنامه یا بازی مورد نظر خود را پیدا کنید .

سید علی دهقان بازدید : 185 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود ToDo برنامه مدیریت کارهای روزانه برای اندروید

برنامه کاربردی برای سیستم عامل اندروید که دارای زبانی پارسی می باشد برنامه برای شمااین امکان را ایجاد می کند که کارهای روزانه خود را در آن ثبت کنید و در زمان مورد نظر کار برای شما یاد اوری شود امکان اینکه زمان را به صورت هفگی و روزانه به نمایش در آورید در برنامه موجود است .

سید علی دهقان بازدید : 246 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Radio Javan برنامه رادیو جوان برای اندروید

گر شما هم از استفاده کنندگان گوشی های هوشمند هستید مطمئنا علاقه ای زیادی دارید تا برنامه ای داشته باشید تا شما را به راحتی از موزیک های روز مطلع کند و یا امکان دانلود و پخش آنلاین موزیک ها و موزیک ویدئوها را بدهد.
اگر از کاربران همیشگی رادیو جوان باشید حتما می دانید که رادیو جوان جزو بروزترین سایت های موزیک ایرانی می باشید که تمامی موزیک های ناب را بلافاصله پس از انتشار هنرمندان در سایت قرار می دهد.
با نصب برنامه شما قادر هستید جدیدترین آهنگ ها را در گوشی موبایل خود دریافت کنید و قبل از اقدادم به دانلود موزیک ها میتوانید به صورت انلاین آهنگ مورد نظر را گوش دهید و بسیاری از امکانات دیگر.

سید علی دهقان بازدید : 263 یکشنبه 11 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Aparat برنامه آپارات برای اندروید

قطعأ با سایت آپارات آشنا هستید.یک سروس اشتراک ویدئو بسیار قوی که طرفداران بسیاری دارد و روزانه شاهد بیشمار کاربر بازدید کننده از آن هستیم.شما در وب سایت آپارت قادر به ایجاد کانال شخصی خود و بارگذاری ویدئوهای خود می باشید.اما اینبار آپارات قدم بگی برداشته است و دسترسی کاربران اندرویدی را به سیستم خود آسان نموده است.پس از انتشار نسخه اول نرم افزار آپارات انتقادات فراوانی از سوی کاربران منتشر شد که اغلب آنها از کیفیت متوسط نرم افزار و ضعف های متعدد آن ناراضی بودند اما اینبار داستان چیز دیگریست به راحتی میتوانید توسط برنامه کلیپ های موجود را دانلود کنیدبا بالاترین سرعت ممکن میتوانید ویدئو ها را با دیگران به اشتراک بگذارید برای خود یک کانال اختصاصی ایجاد کنید و بسیاری از قابلیت های دیگر …

 

سید علی دهقان بازدید : 1052 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Virtual SIM – ثبت نام با شماره مجازی اختصاصی در تلگرام

به درخواست کاربران برنامه ای برای ثبت نام در تلگرام با شماره مجازی قرار دادم به اسم Virtual SIM که میتونید در مسنجر تلگرام ثبت نام کنید برنامه برای ۵ روز رایگان بوده و شما میتوانید برای ۵ روز یک شماره اختصاصی داشته باشید با استفاده از برنامه میتوانید به هر شماره ای که دوست دارین زنگ بزنید و اس ام اس بدین با توجه به مقدار موجودی (میتونید دوستان خود را غافلگیر کنید)

سید علی دهقان بازدید : 176 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه ساخت حساب – پیج رسمی لاین اندروید LINE@App (LINEat)


برنامه‌ی LINE@App (LINEat) را دانلود نمایید و یک حساب کسب و کار برای خود درست کنید. از طریق این برنامه می‌توانید به آسانی به افرادی که به کارتان مربوط هستند، پیام بفرستید و با آن‌ها در ارتباط باشید. هر فردی که حساب کاربری در برنامه‌ی لاین داشته باشد می‌تواند در این برنامه عضو شود. از طریق این برنامه می‌توانید به دوستان‌تان که شما را در LINE@ اضافه کرده‌اند، پیام بفرستید. از ویژگی‌های این برنامه امکان چت و گفتگو با ارباب رجوع و پاسخ خودکار فرستاندن در صورت دسترس نبودن شما، به‌روزرسانی پروفایل خود از اطلاعات کسب و کاری و امکان پست نمودن مطالب و عکس‌های مربوط به کسب و کار است.

سید علی دهقان بازدید : 251 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Funny Voice Changer Geny برنامه ویس چنجر برای اندروید


با استفاده از برنامه شما قادر هستید صدای خود رابا برنامه ضبط کنید و صدای خود را به صداهای مختلف عوض کنید که افکت های بسیار زیبایی در برنامه موجود هست که ضدای شما به شکل زیبایی تغییر می دهد که میتوانید صدای ذخیره شده خود را در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید .

 

سید علی دهقان بازدید : 207 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Advanced Download Manager Pro دانلود منیجر قدرتمند برای اندروید –ADM

 
دانلود منیجر اندروید Advanced Download Manager Pro یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های مدیریت بر فایل های دانلودی برای اندروید می باشد.  این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشی می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود از اینترنت کنید. محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد.


سید علی دهقان بازدید : 325 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود دیوار divar برای اندروید

آیا در منزل و یا محل کارتان اجناس دست دوم بسیار زیادی وجود دارد که از آن ها استفاده ای نمی کنید ؟!

با استفاده از برنامه ی فارسی دیوار به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که بدون استفاده هستند را روی دیوار قرار دهید و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به فروش آن ها کنید ! تنها کافی است که پس از دانلود و نصب برنامه آن را اجرا کنید و با کلیک برروی گزینه ی + محصولات خود را برای فروش قرار دهید. برنامه ی دیوار شامل تعداد بسیار زیادی از آگهی هاست از انواع وسایل نقلیه گرفته تا انواع گوشی های موبایل

به راحتی میتوانید وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید یا وسایل خود را برای فروش قرار بدین

داشتن تمام شهر های ایران برای راحتی کار شما

سید علی دهقان بازدید : 465 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه قفل کودک برای اندروید

با استفادهاز برنامه شما قادر هستید برای گوشی خود دو رمز متفاوت قرار دهید یک رمز مخصوص خود شما و رمز دیگر برای فرزندان خود یا دوستان خود که شما قادر هستید مدت استفاده از گوشی را فرد دوم محدود کنید و بعد از زمان مشخص شده توسط شما دسترسی فرد از گوشی قطع شود که میتوانید در روز زمان خاصی را تعیین کنید برای استفاده از گوشی …


سید علی دهقان بازدید : 370 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود گیم کیلر Game Killer هک و تقلب در بازی اندروید

با استفاده از گیم کیلر شما میتوانید برنامه ها و بازی های اندروید را هک کنید و مقدار امتیاز های خود را در بازی ها و برنامه های اندروید تغییر دهید برنامه برای اجرا شدن و کار کردن در گوشی شما نیاز به روت بودن گوشی دارد

سید علی دهقان بازدید : 215 چهارشنبه 30 دی 1394 نظرات (0)

دانلود dubsmash برنامه دابسمش ضبط ویدئو روی صدا اندروید

پیغام خود را با ویدئو به دوستان خود ارسال نمایید. یک صدای معروف را انتخاب نمایید و بر روی آن ویدئو ضبط کنید. سپس به دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف بفرستید. متاسفانه این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند ولی امکان استفاده از آن به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و… است. بر روی ویدئوی گرفته شده استیکر و Effect تنظیم کنید و نوشته‌های دلخواه خود را بنویسید. فرصت را از دست ندهید. این برنامه را دانلود نمایید و پیغام‌های ویدئویی جالب به دوستان و عزیزان خود بفرستید.

 

سید علی دهقان بازدید : 285 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Reverse Movie FX PRO فیلم برداری معکوس برای اندروید

Reverse یک برنامه جالب و کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که میتونید با گوشی خود فیلم برداری کنید و یا از داخل گالری فیلم ها را انتخاب کنید و به صورت معکوس اجرا کنید و کار های جالبی انجام دهید و اطرافیانتون رو شگفت زده کنید همچنین برنامه این امکان را دارا می باشد که شما افکت های مختلفی را به ویدیو خود اضافه کنید و بسیاری از امکانات دیگر

سید علی دهقان بازدید : 283 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

دانلود چیز Chizz کلیپ های خنده دار برای اندروید

چیز یک شبکه اجتماعی است فقط و فقط برای شاد بودن و خندیدن.
محتوای اصلی Chizz ویدیو و عکسه با یک عالمه کامنت و نظر بامزه زیر اون‌ها. ویدیو‌ها تو چیز کم حجم و بانمک اند اما تعدادشون خیلی زیاده مثل یک جعبه پر از آبنبات‌های کوچولوی خوشمزه.
تا همین حالا چندین هزار ویدیو و عکس تو چیز وجود داره و هر ساعت چندین ویدیو اضافه میشه. سر کلاس، سر کار یا هر موقع که بیکار بودید به راحتی می‌تونید از این همه مطلب بامزه لذت ببرید و سرگرم بشید.
تو چیز از این که کنار هم هستیم لذت می‌بریم و درباره جدیدترین سوژه‌ها با هم گپ می‌زنیم.
تبلیغات و غم و غصه و جک‌های بی‌مزه تو چیز جایی ندارن.
همه با هم دوست هستند و همه این فرصت رو دارند که بهترین مطالبشون رو با بقیه تقسیم کنند، فقط کافیه بامزه باشید.

سید علی دهقان بازدید : 261 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Phogy 3D Pro عکاسی سه بُعدی برای اندروید

با استفاده از این برنامه میتونید با گوشی خود به صورت ۳ بُعدی عکس برداری کنید و با استفاده از قابلیت ژیروسکوپ گوشی عکس را به سرعت دلخواهتون حرکت بدین . برنامه این قابلیت را دارا می باشد که شما تصاویر ثابت خود را به تصاویر متحرک و gif تبدیل کنید . شما میتوانید به تصاویر ایجاد شده در برنامه امتیاز دهید همچنین قادر هستید پس ایجاد تغییرات در تصاویر خود آنها را با سایر کاربران در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید.

 

سید علی دهقان بازدید : 3635 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Crowdfire 2.2.4 انفالو کردن به سرعت کاربران اینستاگرام و تویتر
Crowdfire for Instagram growth

 

کسانی که در توئیتر و اینستاگرام دیگر شما را دنبال نمی‌کنند را پیدا کنید. دیگر از موضوع تعجب نخواهید کرد، چرا که بهترین برنامهٔ مدیریت دوستان در اختیار شما است.
با این برنامه می‌توانید کسانی که دیگر شما را دنبال نمی‌کنند را ببینید، آن‌ها را Unfollow کنید و برعکس افرادی که به تازگی شما را دنبال می‌کنند را دنبال کنید.

سید علی دهقان بازدید : 191 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

دانلود BisPhone مسنجر بیسفون برای اندروید

BisPhone یک پیام رسان ایرانی است که همه اصول طراحی و توسعه یک اپلیکیشن خوب را رعایت کرده و در سطح استانداردهای جهانی ساخته شده است. چیزی که بیسفون را از نمونه‌های خارجی متمایز می‌کند، استیکرهای بسیار جذاب و بومی آن است. که میتوانید در آن به صورت گروهی چت کنید انواع استیکرهای بومی را برای خوددریافت و ارسال کنید داشتن کانال کهاز طریق کانال شما میتوانید آخرین اخبار را دریافت کنید و مطالب طنز را دنبال کنید و سایر امکاناتی که برنامه دارا می باشد.

سید علی دهقان بازدید : 280 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Viber نسخه جدید مسنجر وایبر برای اندروید

تماس تلفنی و ارسال پیام رایگان به هر کس در هر کجا!

با استفاده برنامه Viber می‌توانید با دوستان دیگر خود که از آندروید و یا آیفون استفاده می‌کنند بر روی بستر اینترنت تماس تلفنی رایگان برقرار کنید و پیام کوتاه به هم بفرستید. با دوستان خود به صورت گروه چت کنید همچنین امکان ساخت گروه توسط شما همراه با مدیریت کردن گروه همچنین شما میتوانید گروه خود را به صورت عمومی کنید و با گروه عمومی چت های گروه توسط سایر کاربران نیز مشاهده می شود داشتن استیکر های بسیار زیبا همچنین شما قادر هستید عکس و فیلم های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و بسیاری از امکانات دیگر .
تمام امکانات این برنامه ۱۰۰ درصد رایگان است و هیچ تبلیغی نیز نمایش داده نخواهد شد.

 

سید علی دهقان بازدید : 216 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

دانلود iFont ای فونت تغییر فونت گوشی اندروید

با استفاده از برنامه iFont شما قادر هست فونت گوشی خود را تغییر دهید و فونت های زیباتری را بر روی گوشی خوت اعمال کنید تا گوشی شما از حالت تکراری خارج شود و زیباتر به نظر آید برنامهدارای تعداد زیادی فونت بوده و همچنین این قابلیت در برنامه موجود است که در صورت رضایت نداشت از فونت های موجود در آن گوشی خود را به حالت اولیه تبدیل کنید .

سید علی دهقان بازدید : 350 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

cover

دانلود Lucky Patcher اخرین نسخه برنامه لاکی پچر اندروید

لاکی پچر Lucky Patcher نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. امکان غییر فعال کردن یک برنامه به صورتی که برنامه اصلا نصب نباشد (فریز) امکان ساخت نسخه های جدا از یک برانامه برای نصب همزمان به صورت چندین بار و اجرای همزمان همچنین شما قادر هستیدتبلیغات موجود در یک برنامه را حذف کنید و بدون هیچ گونه تبلیغ ازبرنامه مورد نظر خود استفاده کنید و سایر امکانات مفید برنامه .

در بعضی از برنامه ها هم میتوانید به صورت رایگان خرید کنید خرید کامل برنامه های درون پرداختی و…

سید علی دهقان بازدید : 204 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

3

دانلود APK Editor Pro ویرایش برنامه های اندروید

با استفاده از برنامه APK Editor Pro  شما قادر هستید یک فایل APK را در گوشی خود ویرایش کنید به صورتی که دوست دارید برنامه را تبدیل کنید از جمله  کارهای که توسط برنامه شما میتوانید انجام دهید تغییر نام برنامه به نام دلخواه در بعضی از برنامه ها تغییر پکیج برای نصب همزمان چند بار یک برنامه یا تغییر ایکن و … امکان حذف کردن تبلیغات در یک برنامه و شخصی سازی برنامه …

سید علی دهقان بازدید : 860 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

2

دانلود Chatimity نسخه جدید برنامه چتیمیتی برای اندروید

با افراد تازه آشنا شوید. دوستان تازه پیدا کنید.
این برنامه اتاق‌های گفتگوی سالم ارائه می‌دهد، که در آن افراد می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند. صحبت‌های طولانی و تمیز تشویق می‌شوند و نادرست‌ها جریمه.

در برنامه چتی میتی Chatimity شما میتوانید در قسمت پروفایل خود اطلاعاتی در مورد خود بنویسید .  همچنین شما با حضور در برنامه و گفتگو در روم ها میتوانید امتیاز کسب کنید این امتیاز با add شدن توسط دیگران افزایش پیدا میکند و با block شدن توسط دیگران – flag شدن نوشته توسط کاربر ها – استفاده از کلمات ناشایست کاسته میشود با توجه به موقعیت جغراقیایی شما , شما را در روم های مختلف قرار می دهد. به عنوان مثال اگه ساکن تهران باشید شما به روم های جهان – ایران و تهران دسترسی دارید. 

سید علی دهقان بازدید : 2900 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

5

دانلود WhatsDog واتس داگ نمایش زمان انلاین شده مخاطب واتس آپ

با استفاده از برنامه WhatsDog واتس داگ شما قادر هستید شماره تلفن یک مخاطب را وارد کنید و اطلاعات آن که چه زمانی انلاین شده و چه زمانی افلاین شده در روز چند ساعت آنلاین هست مشاهده زمان انلاین بودن روزهای مختلف هشدا دادن در زمان انلاین شدن کاربر برای شما و …

سید علی دهقان بازدید : 2387 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)

2

دانلود مخاطب خاص تلگرام نمایش زمان انلاین شدن مخاطبین

با این برنامه می تونی مخاطبان خاصت را تو تلگرام از دیگر مخاطبان متمایز کنی و به محض اینکه مخاطب خاصت آنلاین شد با خبر بشی بدون اینکه خودت آنلاین باشی.

اگه دوست داری به محض آنلاین شدن مخاطب خاصت با خبر بشی این برنامه مختص خودته.

دیگه نیاز نیست در تلگرام آنلاین بشی و وضعیت مخاطب خاصت را چک کنی.

کافیه این برنامه را نصب کنی و مخاطب یا مخاطبهای خاص خودت را مشخص کنی.

سید علی دهقان بازدید : 243 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

2

دانلود xmodgames نسخه جدید ایکس مود گیم برای اندروید

Xmodgames برنامه ای برای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است. این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید . که میتوانید مقدایر سکه خود را وارد کنید تا برنامه برای شما مقدار مورد نظر را جستجو کند. ابتدا به صورت آزمایشی حرف خود را با نیروهای متفاوت تست کنید و نهایت با بهترین نیرو و روش به آن حمله کنید همچنین شما این امکان را دارید که به راحتی با استفاده از برنامه نقشه دوستان خود را به راحتی کپی کنید بدون اینکه ساعت ها برای این کار وقت صرف کنید !

 

 

سید علی دهقان بازدید : 193 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Signal Private Messenger نسخه جدید مسنجر سیگنال برای اندروید

 

مسنجر سیگنال Signal  یکی از بهترین و ایمن ترین مسنجر های موجود برای اندروید است که دارای امنیت بالای میباشد  با استفاده از این مسنجر برای دوستان خود متن ، عکس ، و ویدئو ارسال کنید چت گروهی ایجاد کنید و با دوستان خود به صورت گروهی چت کنید پیام های شما در سرور برنامه ذخیره نمی شودبه طوری کههیچ کس قادر با مشاهده پیامهای شما نخواهد بود که میتوانید باخیال راحت از برنامه استفاده کنید

مسنجر دارای امنیت بالای میباشد به طوری که حتی شرکت سازنده برنامه قادر به مشاهده پیام های شما نیست و با خیال راحت میتوانید با دوستان خود چت کنید …

برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید

سید علی دهقان بازدید : 2752 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Appvn 5.0.3 دانلود رایگان برنامه های پولی

Appvn به علاوه بازار  فروشگاه نرم افزار های منحصر به فرد و بارهای از جالب و داغترین برنامه های کاربردی است با استفاده از برنامه شما قادر هستید برنامه های غییر رایگان را به صورت رایگان دانلود واستفاده کنید تقریبا تمام برنامه ها و بازی های موجود در گوگل پلی استوری در برنامه Appvn به صورت رایگان قرار داده شده است که شما به سادگی میتوانید برنامه مورد نظر خود را جستجو کرده و اقدام به دانلود آن کنید ..

سید علی دهقان بازدید : 276 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Line Settings لاین ستینگ ایجاد تغییرات در مسنجر لاین اندروید

 

با استفاده از این برنامه شما میتوانید قابلیت های جالبی را به مسنجر لاین اضافه کنید ! از جمله این قابلیت ها می شود به را یگان دانلود کردن تم های پولی لاین دیگه نیاز نیاز فایل تم را از جای دیگر دانلود منتقل کنید و کلی کار دیگر فقط کافی هست گزینه دانلود را انتخاب کنید ! به همین سادگی … در قسمت چت خود تصاویر متحرک قرار دهید در پس زمینه ! له دوستان خود پیام دهید و پیام ها را دریافت کنید بدون اینکه گزینه Read نمایش داده شود این قابلیت را در چت و گروه میتوانید اجرا کنید همچنین میتوانید فقط برای یک کابر این گزینه را قرار دهید ! به راحتی تم های غییر رسمی را اجرا کنید فقط با انتقال به پوشه گفته شده و …

 

دانلود در ادامه مطالب

درباره ما
وبسایت کافه منسجر از تاریخ 12 دی 1394 کار خود را در ضمینه مسنجر ها و برنامه های اندروید اغاز کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 1,877
  • بازدید کلی : 207,316