loading...
کافه مسنجر
سید علی دهقان بازدید : 244 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (1)

Google Allo 0.1.177 مسنجر و پیام رسان جدید شرکت بزرگ گوگل است که به تازگی و رسما توسط این شرکت در مارکت اندروید معرفی شده است . مسنجر گوگل الو از تمامی ویژگی هایی که گوگل فراهم کرده است برای تجربه یک پیام رسانی کامل و کاربردی استفاده خواهد کرد. این مسنجر به طول پیشفرض از دستیار صوتی گوگل یا همان google assistant بهره خواهد برد. الو دیگر شما را مجبور به استفاده از سایز ثابت برای بیان "بلندتر" منظور و حس شما در متن نخواهد کرد و در عوض در ارسال متن یک نوار لغزنده کوچک قرار داده است که به شما اجازه می دهد پیام‌های خود را بزرگتر و یا کوچکتر به مخاطب ارسال کنید. نام این قابلیت در اصل زمزمه یا فریاد (whispering or shouting) است. همچنین مقدار زیادی برچسب و استیکر در الو موجود است که هنرمندان مستقل و کاربران آن ها را طراحی و توسعه دادند. الو توسط پشتیبانی از پیش‌بینی هوشمند و پیام‌های گذشته ارسالی خودتان به شما اجازه خواهد داد که پاسخی در چت و مکالمات شما به صورت خودکار ارسال شود.البته پاسخ‌های پیشنهادی پیش‌تر در Inbox جیمیل مورد استفاده قرار گرفته بود. البته الو توانایی یادگیری دارد و در طول زمان پاسخ‌های قابل قبول‌تری توسط هوش مصنوعی خود خواهد داد. این پیشنهادها شامل Emoji و استیکر نیز می‌شود. پیش‌بینی نیز بر اساس متن و عکس‌ها ارائه شده توسط شماست. طبق این قابلیت، اگر کسی برای شما یک تصویر را می‌فرستد، الو می‌تواند آنچه در آن است و نشان می‌دهد را کاملاً تشخیص دهد. این تنها یکی از ویژگی‌های هوشمند در الو می‌باشد. ویژگی مهم دیگر این پیام‌رسان Chatbot است که بر اساس دستیار گوگل (Google Assistant) ساخته شده است. با این قابلیت می‌توانید بدون خروج از صفحه چت خود به جستجو بپردازید، غذا سفارش دهید و یا حتی سوال‌های پیچیده بپرسید!

 

سید علی دهقان بازدید : 540 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Soroush نسخه جدید مسنجر سروش برای اندروید

سروش یک پیام رسان و یک کانال تعاملی است. تعامل بین افراد در تماس ها و گفتگوهای دونفره، گفتگوهای گروهی و تعاملات کاربران با کانال های موردنظر. که برنامه کاملا ایرانی بوده و سرور برنامه در داخل کشور بوده که شما قادر هستید با سرعت بالاتری پیام های خود را ارسال و دریافت کنید . شما به سادگی میتوانید در برنامه خود یک کانال عمومی ایجاد کنید ومطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید امکان قرار دادن نظر در پست ها وجود دارد همچنین کاربران قادر هست در صورت مفید بودن پست شما پست مورد نظر را لایک کنند و بسیاری از قابلیت های دیگر !

سید علی دهقان بازدید : 381 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

5

دانلود SOMA Messenger برنامه سوما مسنجر اندروید

 

SOMA Messenger سوما مسنجر سریعترین مسنجر جهان با پیام های نامحدود رایگان، تماس های تلفنی و تماس های ویدئویی HD. بدون هزینه سالانه وهمیشگی که میتواند جایگزین مناسبی برای واتس آپ گردد امکان چت گروهی با دوستان خود چت گروهی با حداکثر ۵۰۰ نفر برقراری تماس های تصویری در برنامه به صورت رایگان با هر نقطه ای از جهان ….


سید علی دهقان بازدید : 262 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Viber نسخه جدید مسنجر وایبر برای اندروید

تماس تلفنی و ارسال پیام رایگان به هر کس در هر کجا!

با استفاده برنامه Viber می‌توانید با دوستان دیگر خود که از آندروید و یا آیفون استفاده می‌کنند بر روی بستر اینترنت تماس تلفنی رایگان برقرار کنید و پیام کوتاه به هم بفرستید. با دوستان خود به صورت گروه چت کنید همچنین امکان ساخت گروه توسط شما همراه با مدیریت کردن گروه همچنین شما میتوانید گروه خود را به صورت عمومی کنید و با گروه عمومی چت های گروه توسط سایر کاربران نیز مشاهده می شود داشتن استیکر های بسیار زیبا همچنین شما قادر هستید عکس و فیلم های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و بسیاری از امکانات دیگر .
تمام امکانات این برنامه ۱۰۰ درصد رایگان است و هیچ تبلیغی نیز نمایش داده نخواهد شد.

سید علی دهقان بازدید : 232 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Skype برنامه اسکایپ برای اندروید


Skype  نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد به راحتی میتوانید با دوستان خود در سر تا سر جهان ارتباط برقرار کنید و بسیاری از امکانات دیگر را فراهم کنید .

سید علی دهقان بازدید : 176 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه ساخت حساب – پیج رسمی لاین اندروید LINE@App (LINEat)


برنامه‌ی LINE@App (LINEat) را دانلود نمایید و یک حساب کسب و کار برای خود درست کنید. از طریق این برنامه می‌توانید به آسانی به افرادی که به کارتان مربوط هستند، پیام بفرستید و با آن‌ها در ارتباط باشید. هر فردی که حساب کاربری در برنامه‌ی لاین داشته باشد می‌تواند در این برنامه عضو شود. از طریق این برنامه می‌توانید به دوستان‌تان که شما را در LINE@ اضافه کرده‌اند، پیام بفرستید. از ویژگی‌های این برنامه امکان چت و گفتگو با ارباب رجوع و پاسخ خودکار فرستاندن در صورت دسترس نبودن شما، به‌روزرسانی پروفایل خود از اطلاعات کسب و کاری و امکان پست نمودن مطالب و عکس‌های مربوط به کسب و کار است.

سید علی دهقان بازدید : 330 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود و نصب آخرین نسخه Nextplus برنامه نکست پلاس اندروید


نکست پلاس Nextplus Free SMS Text + Calls 1.3.5 نسخه ارتقا یافته برنامه textPlus است که توسط همین کمپانی منتشر شده با نصب این برنامه و اتصال به اینترنت قادر خواهید بود تماسهای صوتی بسیار با کیفیت و البته رایگان با دوستان و آشنایان خود برقرار نموده و یا پیامهای رایگان به یکدیگر ارسال کنید. امکان تماس با سایر شماره تلفنهای بین المللی نیز برای کاربران برنامه فراهم شده که البته این گزینه کارایی چندانی در ایران ندارد.
برای تجربه ای بهتر، سازندگان این برنامه از نو دست بکار شده و با ایجاد تغییراتی اساسی سرعت و عملکرد بهتری را برای استفاده کنندگان از آن به ارمغان آورده اند. برای مثال بخش پیامرسانی شاهد تحولات زیادی بوده و قابلیت ارسال تصاویر متحرک GIF در آن فراهم شده است. علاوه بر این استیکرهای جدیدی نیز طراحی شده و سرعت پیام رسانی هم به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

سید علی دهقان بازدید : 191 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

دانلود BisPhone مسنجر بیسفون برای اندروید

BisPhone یک پیام رسان ایرانی است که همه اصول طراحی و توسعه یک اپلیکیشن خوب را رعایت کرده و در سطح استانداردهای جهانی ساخته شده است. چیزی که بیسفون را از نمونه‌های خارجی متمایز می‌کند، استیکرهای بسیار جذاب و بومی آن است. که میتوانید در آن به صورت گروهی چت کنید انواع استیکرهای بومی را برای خوددریافت و ارسال کنید داشتن کانال کهاز طریق کانال شما میتوانید آخرین اخبار را دریافت کنید و مطالب طنز را دنبال کنید و سایر امکاناتی که برنامه دارا می باشد.

سید علی دهقان بازدید : 860 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

2

دانلود Chatimity نسخه جدید برنامه چتیمیتی برای اندروید

با افراد تازه آشنا شوید. دوستان تازه پیدا کنید.
این برنامه اتاق‌های گفتگوی سالم ارائه می‌دهد، که در آن افراد می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند. صحبت‌های طولانی و تمیز تشویق می‌شوند و نادرست‌ها جریمه.

در برنامه چتی میتی Chatimity شما میتوانید در قسمت پروفایل خود اطلاعاتی در مورد خود بنویسید .  همچنین شما با حضور در برنامه و گفتگو در روم ها میتوانید امتیاز کسب کنید این امتیاز با add شدن توسط دیگران افزایش پیدا میکند و با block شدن توسط دیگران – flag شدن نوشته توسط کاربر ها – استفاده از کلمات ناشایست کاسته میشود با توجه به موقعیت جغراقیایی شما , شما را در روم های مختلف قرار می دهد. به عنوان مثال اگه ساکن تهران باشید شما به روم های جهان – ایران و تهران دسترسی دارید. 

درباره ما
وبسایت کافه منسجر از تاریخ 12 دی 1394 کار خود را در ضمینه مسنجر ها و برنامه های اندروید اغاز کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 1,848
  • بازدید کلی : 207,287