loading...
کافه مسنجر
سید علی دهقان بازدید : 244 چهارشنبه 31 شهریور 1395 نظرات (1)

Google Allo 0.1.177 مسنجر و پیام رسان جدید شرکت بزرگ گوگل است که به تازگی و رسما توسط این شرکت در مارکت اندروید معرفی شده است . مسنجر گوگل الو از تمامی ویژگی هایی که گوگل فراهم کرده است برای تجربه یک پیام رسانی کامل و کاربردی استفاده خواهد کرد. این مسنجر به طول پیشفرض از دستیار صوتی گوگل یا همان google assistant بهره خواهد برد. الو دیگر شما را مجبور به استفاده از سایز ثابت برای بیان "بلندتر" منظور و حس شما در متن نخواهد کرد و در عوض در ارسال متن یک نوار لغزنده کوچک قرار داده است که به شما اجازه می دهد پیام‌های خود را بزرگتر و یا کوچکتر به مخاطب ارسال کنید. نام این قابلیت در اصل زمزمه یا فریاد (whispering or shouting) است. همچنین مقدار زیادی برچسب و استیکر در الو موجود است که هنرمندان مستقل و کاربران آن ها را طراحی و توسعه دادند. الو توسط پشتیبانی از پیش‌بینی هوشمند و پیام‌های گذشته ارسالی خودتان به شما اجازه خواهد داد که پاسخی در چت و مکالمات شما به صورت خودکار ارسال شود.البته پاسخ‌های پیشنهادی پیش‌تر در Inbox جیمیل مورد استفاده قرار گرفته بود. البته الو توانایی یادگیری دارد و در طول زمان پاسخ‌های قابل قبول‌تری توسط هوش مصنوعی خود خواهد داد. این پیشنهادها شامل Emoji و استیکر نیز می‌شود. پیش‌بینی نیز بر اساس متن و عکس‌ها ارائه شده توسط شماست. طبق این قابلیت، اگر کسی برای شما یک تصویر را می‌فرستد، الو می‌تواند آنچه در آن است و نشان می‌دهد را کاملاً تشخیص دهد. این تنها یکی از ویژگی‌های هوشمند در الو می‌باشد. ویژگی مهم دیگر این پیام‌رسان Chatbot است که بر اساس دستیار گوگل (Google Assistant) ساخته شده است. با این قابلیت می‌توانید بدون خروج از صفحه چت خود به جستجو بپردازید، غذا سفارش دهید و یا حتی سوال‌های پیچیده بپرسید!

 

سید علی دهقان بازدید : 376 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

 

اموزش اختصاصی کافه مسنجر

 

 

اموزشی که بعضی کانال های تلگرام با قیمت 10 هزار تومن به فروش میرسانند

آموزش ساخت اکانت تلگرام بدون شماره(رایگان)

اموزش در ادامه مطالب 

 

 

 

سید علی دهقان بازدید : 391 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود Instagram نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید

اینستاگرام Instagram برنامه محبوب و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که  می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! بهصورت خصوصی با دوستان خود پیام ارسال کنید … عکس های قرار داده شده را لایک کنید و همچنین قادر هستید زیر عکس مورد نظر خود نظر ارسال کنید .

سید علی دهقان بازدید : 353 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود Telegram نسخه جدید مسنجر تلگرام برای اندروید

با استفاده از برنامه تلگرام Telegram شما میتونید به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، چت گروهی ایجاد کنید  و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید گروه با حداکثر ۱۰۰۰ نفر ایجاد کنید و به صورت چند نفره آن را مدیریت کنید که با حذف پیام در آن باعث حذف شدن پیام برای تمام اعضای گروه خواهد شد ، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. برای خود کانال ایجاد کنید میتوانید با استفاده از چندین نفر یک کانال را مدیریت کنید همچنین میتوانید برای خود استیکر بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بذارید  و بسیاری از قابلیت های دیگر …

 

سید علی دهقان بازدید : 393 جمعه 26 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود WhatsApp نسخه جدید واتس اپ برای اندروید

WhatsApp واتس اپ یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های چت و مسنجر است. که برای انواع سیستم عامل ها برنامه موجود است از جمله سیستم عامل اندروید که دارای امکاناتیفراوانی برای چت گروهی و خصوصی می باشد.با استفاده از واتس اپ شما میتوانید  به چت گروهی با دوستان خود بپردازید عکس و فیلم ارسال کنید. با دوستان خو به صورت صوتی و کاملا رایگان تماس بگیرد که فقط از میزان شارژ اینترنت شما کم میشود که هزینه ناچیزی می باشد !

سید علی دهقان بازدید : 540 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Soroush نسخه جدید مسنجر سروش برای اندروید

سروش یک پیام رسان و یک کانال تعاملی است. تعامل بین افراد در تماس ها و گفتگوهای دونفره، گفتگوهای گروهی و تعاملات کاربران با کانال های موردنظر. که برنامه کاملا ایرانی بوده و سرور برنامه در داخل کشور بوده که شما قادر هستید با سرعت بالاتری پیام های خود را ارسال و دریافت کنید . شما به سادگی میتوانید در برنامه خود یک کانال عمومی ایجاد کنید ومطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید امکان قرار دادن نظر در پست ها وجود دارد همچنین کاربران قادر هست در صورت مفید بودن پست شما پست مورد نظر را لایک کنند و بسیاری از قابلیت های دیگر !

سید علی دهقان بازدید : 381 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

5

دانلود SOMA Messenger برنامه سوما مسنجر اندروید

 

SOMA Messenger سوما مسنجر سریعترین مسنجر جهان با پیام های نامحدود رایگان، تماس های تلفنی و تماس های ویدئویی HD. بدون هزینه سالانه وهمیشگی که میتواند جایگزین مناسبی برای واتس آپ گردد امکان چت گروهی با دوستان خود چت گروهی با حداکثر ۵۰۰ نفر برقراری تماس های تصویری در برنامه به صورت رایگان با هر نقطه ای از جهان ….


سید علی دهقان بازدید : 262 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود Viber نسخه جدید مسنجر وایبر برای اندروید

تماس تلفنی و ارسال پیام رایگان به هر کس در هر کجا!

با استفاده برنامه Viber می‌توانید با دوستان دیگر خود که از آندروید و یا آیفون استفاده می‌کنند بر روی بستر اینترنت تماس تلفنی رایگان برقرار کنید و پیام کوتاه به هم بفرستید. با دوستان خود به صورت گروه چت کنید همچنین امکان ساخت گروه توسط شما همراه با مدیریت کردن گروه همچنین شما میتوانید گروه خود را به صورت عمومی کنید و با گروه عمومی چت های گروه توسط سایر کاربران نیز مشاهده می شود داشتن استیکر های بسیار زیبا همچنین شما قادر هستید عکس و فیلم های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و بسیاری از امکانات دیگر .
تمام امکانات این برنامه ۱۰۰ درصد رایگان است و هیچ تبلیغی نیز نمایش داده نخواهد شد.

سید علی دهقان بازدید : 233 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Skype برنامه اسکایپ برای اندروید


Skype  نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد به راحتی میتوانید با دوستان خود در سر تا سر جهان ارتباط برقرار کنید و بسیاری از امکانات دیگر را فراهم کنید .

سید علی دهقان بازدید : 272 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی اندروید

 

در نسخه جدید اینستاگرام این قابلیت اضافه شده است که شما بتوانید همزان چندین اکانت خود را فعال کنید بدون اینکه از دیگری خارج شوید وارد اکانت های دیگر خود شوید برای آموزش این کار با وب سایت کافه مسنجر همراه شوید …

سید علی دهقان بازدید : 1052 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود Virtual SIM – ثبت نام با شماره مجازی اختصاصی در تلگرام

به درخواست کاربران برنامه ای برای ثبت نام در تلگرام با شماره مجازی قرار دادم به اسم Virtual SIM که میتونید در مسنجر تلگرام ثبت نام کنید برنامه برای ۵ روز رایگان بوده و شما میتوانید برای ۵ روز یک شماره اختصاصی داشته باشید با استفاده از برنامه میتوانید به هر شماره ای که دوست دارین زنگ بزنید و اس ام اس بدین با توجه به مقدار موجودی (میتونید دوستان خود را غافلگیر کنید)

سید علی دهقان بازدید : 2057 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

آموزش حل مشکل ارور Phone Number Flood در تلگرام


در این چند مدت اخیر تعداد زیادی از کاربران دچار مشکل ارور در تلگرام phone number flood شده اند که این مورد  برای کاربران بعد از حذف اکانت تلگرام و ارسال پیام برای دیگران و استفاده از گزینه اسپم تلگرام به وجود امده است

به صورت عادی خود تلگرام گفته که این مورد بعد از گذشت زمان خاصی خودکار رفع میشه که در صورتی که شما عجله دارید و حتما میخواهید از شماره مورد نظر برای ساخت حساب استفاده کنید راه حل زیر را انجام دهید که به یک شماره دیگه نیاز هست برای ساخت حساب جدید.

سید علی دهقان بازدید : 176 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه ساخت حساب – پیج رسمی لاین اندروید LINE@App (LINEat)


برنامه‌ی LINE@App (LINEat) را دانلود نمایید و یک حساب کسب و کار برای خود درست کنید. از طریق این برنامه می‌توانید به آسانی به افرادی که به کارتان مربوط هستند، پیام بفرستید و با آن‌ها در ارتباط باشید. هر فردی که حساب کاربری در برنامه‌ی لاین داشته باشد می‌تواند در این برنامه عضو شود. از طریق این برنامه می‌توانید به دوستان‌تان که شما را در LINE@ اضافه کرده‌اند، پیام بفرستید. از ویژگی‌های این برنامه امکان چت و گفتگو با ارباب رجوع و پاسخ خودکار فرستاندن در صورت دسترس نبودن شما، به‌روزرسانی پروفایل خود از اطلاعات کسب و کاری و امکان پست نمودن مطالب و عکس‌های مربوط به کسب و کار است.

سید علی دهقان بازدید : 330 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود و نصب آخرین نسخه Nextplus برنامه نکست پلاس اندروید


نکست پلاس Nextplus Free SMS Text + Calls 1.3.5 نسخه ارتقا یافته برنامه textPlus است که توسط همین کمپانی منتشر شده با نصب این برنامه و اتصال به اینترنت قادر خواهید بود تماسهای صوتی بسیار با کیفیت و البته رایگان با دوستان و آشنایان خود برقرار نموده و یا پیامهای رایگان به یکدیگر ارسال کنید. امکان تماس با سایر شماره تلفنهای بین المللی نیز برای کاربران برنامه فراهم شده که البته این گزینه کارایی چندانی در ایران ندارد.
برای تجربه ای بهتر، سازندگان این برنامه از نو دست بکار شده و با ایجاد تغییراتی اساسی سرعت و عملکرد بهتری را برای استفاده کنندگان از آن به ارمغان آورده اند. برای مثال بخش پیامرسانی شاهد تحولات زیادی بوده و قابلیت ارسال تصاویر متحرک GIF در آن فراهم شده است. علاوه بر این استیکرهای جدیدی نیز طراحی شده و سرعت پیام رسانی هم به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

سید علی دهقان بازدید : 239 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود LINE: Free Calls & Messages نسخه جدید مسنجر لاین برای اندروید

دانلود لاین اندروید

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید پست جدید ایجاد کنید به پست های دیگران نظر دهید و لایک کنید همچنین میتوانید پست های جالب را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید داشتن استیکر های زیبا برای مسنجر ساخت گروه و چت به صورت دسته جمعی با دوستان خود امکان ساخت حساب عمومی با ادلیست بینهایت در برنامه و …

 

سید علی دهقان بازدید : 279 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

دانلود WA Chat Bot پاسخ خودکار در واتس آپ اندروید

AutoResponder for WhatsApp™

با استفاد از برنامه WA Chat Bot شما قادر هستید به صورت خودکار به پیام های دریافتی خود در برنامه واتس اپ پاسخ بدهید میتوانید پیام های از پیش تعیین شده را در برنامه قرار دهید تا برنامه به صورت خودکار به پیام ها پاسخ مورد نظر شما را ارسال کند همچنین برنامه قادر هست به تمام  پیام های دریافت شده شما پاسخ دهد که برای این کار نیاز هست نسخه کامل برنامه را داشته باشید چون برنامه به تازگی منتشر شده است نسخه کامل آن فعلا در دسترس نیست.

سید علی دهقان بازدید : 257 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Lagatgram نسخه مود شده تلگرام اندروید

Lagatgram نام نسخه ای مود شده از برنامه تلگرام می باشد که علاوه بر تمام امکانات برنامه معروف تلگرام، دارای قابلیت هایی بیشتر و اضافی می باشد که تجربه ای بی نظیر از کار با این مسنجر را برایتان به وجود خواهد اورد.

سید علی دهقان بازدید : 10538 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

دانلود BeeTalk مسنجر بی تالک برای اندروید

مسنجر بیتالک BeeTalk می تواند بهترین جایگزین ویچت باشد علاوه بر قابلیت های مسنجر ویچت قابلیت دارد که می توان از آن قابلیت ها به ارسال نامحدود فایل ها، امکان لایک، امکان ارسال نظر به صفحه اختصاصی شما و… اشاره کرد.
BeeTalk می تواند نزدیک ترین کسانی را که از این مسنجر استفاده می کنند را از طریق قابلیت look around (تکان دادن گوشی) پیدا کند اما قابلیت های دیگر این نرم افزار قبیل ارسال نامحدود فایل ها، آهنگ، تصاویر، فیلم و غیره، دارای شکلک های زیاد و بسیار زیبا، امکان چت های گروهی و…


سید علی دهقان بازدید : 2014 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (2)

جلوگیری از خوانده شدن پیام بعد از  ارسال اشتباه در تلگرام

در بعضی مواقع در تلگرام ما به صورت اشتباهی پیغامی را برای شخص مقابل ارسال میکنیم، همانطور که میدانید در تلگرام قابلیت پاک کردن پیام بعد از ارسال وجود ندارد و پیغام شما پس از ارسال برای طرف مقابل در سرورهای تلگرام باقی خواهد ماند و پس از آنلاین شدن وی  نمایش داده میشود

در این پست شما یاد میگیرید چگونه از خوانده شدن پیام بعد از ارسال اشتباه جلگیری کنید

سید علی دهقان بازدید : 361 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

نحوه ساخت نظرسنجی تلگرام

در این پست نحوه ساخت یک نظرسنجی را در تلگرام یاد میگیرید

شما با این آموزش میتونید طبق نیازتون تو تلگرام نظرسنجی ایجاد کنید و لینکش رو تو گروه ها بفرستید که اعضا رای بدن.

سید علی دهقان بازدید : 633 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

آموزش تصویری قرار دادن لینک روی متن در تلگرام

در اخرین نسخه از تلگرام قابلیت جدیدی اضافه شده که به شما این امکان را میدهد که متن های خود را به صورت لینک قرار دهید و با انتخاب متن مورد نظر لینک مورد نظر شما باز می شود این قابلیت میتونه قابلیت خیلی خوبه باشه از اون جهت که لینک های طولانی و زشت را میتوانید پشت متن مخفی کنید و به صورتی که تمایش دارید منتشر کنید برای انجام این کار میتوانید با ما همراه شوید …


سید علی دهقان بازدید : 3635 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Crowdfire 2.2.4 انفالو کردن به سرعت کاربران اینستاگرام و تویتر
Crowdfire for Instagram growth

 

کسانی که در توئیتر و اینستاگرام دیگر شما را دنبال نمی‌کنند را پیدا کنید. دیگر از موضوع تعجب نخواهید کرد، چرا که بهترین برنامهٔ مدیریت دوستان در اختیار شما است.
با این برنامه می‌توانید کسانی که دیگر شما را دنبال نمی‌کنند را ببینید، آن‌ها را Unfollow کنید و برعکس افرادی که به تازگی شما را دنبال می‌کنند را دنبال کنید.

سید علی دهقان بازدید : 191 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

دانلود BisPhone مسنجر بیسفون برای اندروید

BisPhone یک پیام رسان ایرانی است که همه اصول طراحی و توسعه یک اپلیکیشن خوب را رعایت کرده و در سطح استانداردهای جهانی ساخته شده است. چیزی که بیسفون را از نمونه‌های خارجی متمایز می‌کند، استیکرهای بسیار جذاب و بومی آن است. که میتوانید در آن به صورت گروهی چت کنید انواع استیکرهای بومی را برای خوددریافت و ارسال کنید داشتن کانال کهاز طریق کانال شما میتوانید آخرین اخبار را دریافت کنید و مطالب طنز را دنبال کنید و سایر امکاناتی که برنامه دارا می باشد.

سید علی دهقان بازدید : 280 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Viber نسخه جدید مسنجر وایبر برای اندروید

تماس تلفنی و ارسال پیام رایگان به هر کس در هر کجا!

با استفاده برنامه Viber می‌توانید با دوستان دیگر خود که از آندروید و یا آیفون استفاده می‌کنند بر روی بستر اینترنت تماس تلفنی رایگان برقرار کنید و پیام کوتاه به هم بفرستید. با دوستان خود به صورت گروه چت کنید همچنین امکان ساخت گروه توسط شما همراه با مدیریت کردن گروه همچنین شما میتوانید گروه خود را به صورت عمومی کنید و با گروه عمومی چت های گروه توسط سایر کاربران نیز مشاهده می شود داشتن استیکر های بسیار زیبا همچنین شما قادر هستید عکس و فیلم های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و بسیاری از امکانات دیگر .
تمام امکانات این برنامه ۱۰۰ درصد رایگان است و هیچ تبلیغی نیز نمایش داده نخواهد شد.

 

سید علی دهقان بازدید : 321 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

آموزش حذف اکانت تلگرام اندرویدTelegram

آموزش دیلیت اکانت تلگرام


به صورت پیش فرض گزینه حذف اکانت در مسنجر تلگرام وجود ندارد برای حذف حساب خود در تلگرام شما باید وارد سایت تلگرام شده و اقدام به حذف حساب خود کنید برای حذف حساب خود در مسنجر تلگرام با ما همراه شوید .

سید علی دهقان بازدید : 982 شنبه 19 دی 1394 نظرات (2)

r_cover

آموزش خارج شدن از ریپورتی تلگرام

سلام
امروز یکی از کاربران سوال پرسیده بودن که چطوری از ریپورت تلگرام خارج بشن ؟
شاید سوال خیلیا باشه
زیاد حرفامو طولانی نمیکنم و در مورد اینکه چرا و چطوری ریپورت میشید هم حرف نمیزنم اما اگه کسی سوال داشت در خدمتم.

برای دیدن اموزش به ادامه مطالب مراجعه کنید

سید علی دهقان بازدید : 860 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

2

دانلود Chatimity نسخه جدید برنامه چتیمیتی برای اندروید

با افراد تازه آشنا شوید. دوستان تازه پیدا کنید.
این برنامه اتاق‌های گفتگوی سالم ارائه می‌دهد، که در آن افراد می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند. صحبت‌های طولانی و تمیز تشویق می‌شوند و نادرست‌ها جریمه.

در برنامه چتی میتی Chatimity شما میتوانید در قسمت پروفایل خود اطلاعاتی در مورد خود بنویسید .  همچنین شما با حضور در برنامه و گفتگو در روم ها میتوانید امتیاز کسب کنید این امتیاز با add شدن توسط دیگران افزایش پیدا میکند و با block شدن توسط دیگران – flag شدن نوشته توسط کاربر ها – استفاده از کلمات ناشایست کاسته میشود با توجه به موقعیت جغراقیایی شما , شما را در روم های مختلف قرار می دهد. به عنوان مثال اگه ساکن تهران باشید شما به روم های جهان – ایران و تهران دسترسی دارید. 

سید علی دهقان بازدید : 2900 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

5

دانلود WhatsDog واتس داگ نمایش زمان انلاین شده مخاطب واتس آپ

با استفاده از برنامه WhatsDog واتس داگ شما قادر هستید شماره تلفن یک مخاطب را وارد کنید و اطلاعات آن که چه زمانی انلاین شده و چه زمانی افلاین شده در روز چند ساعت آنلاین هست مشاهده زمان انلاین بودن روزهای مختلف هشدا دادن در زمان انلاین شدن کاربر برای شما و …

سید علی دهقان بازدید : 2387 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)

2

دانلود مخاطب خاص تلگرام نمایش زمان انلاین شدن مخاطبین

با این برنامه می تونی مخاطبان خاصت را تو تلگرام از دیگر مخاطبان متمایز کنی و به محض اینکه مخاطب خاصت آنلاین شد با خبر بشی بدون اینکه خودت آنلاین باشی.

اگه دوست داری به محض آنلاین شدن مخاطب خاصت با خبر بشی این برنامه مختص خودته.

دیگه نیاز نیست در تلگرام آنلاین بشی و وضعیت مخاطب خاصت را چک کنی.

کافیه این برنامه را نصب کنی و مخاطب یا مخاطبهای خاص خودت را مشخص کنی.

سید علی دهقان بازدید : 429 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

اموزش تصویری بلاک کردن در اینستاگرام و فهمیدن بلاک شدن

شاید خیلی وقت ها شده که بدانید توسط چه کسانی در برنامه اینستاگرام بلاک شده اید یا چطوری میتوانید یک کاربر را بلاک کنید که امروز در این پست آموزش فهمیدن اینکه شما بلاک شده ایدی یا خیر و همچنین آموزش اینکه شما یک نفر را بلاک کنید و از بلاک خارج کنید قرار داده شده است پس با ما همراه باشید

برای مشاهده به ادامه مطالب مراجعه کنید

سید علی دهقان بازدید : 276 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Line Settings لاین ستینگ ایجاد تغییرات در مسنجر لاین اندروید

 

با استفاده از این برنامه شما میتوانید قابلیت های جالبی را به مسنجر لاین اضافه کنید ! از جمله این قابلیت ها می شود به را یگان دانلود کردن تم های پولی لاین دیگه نیاز نیاز فایل تم را از جای دیگر دانلود منتقل کنید و کلی کار دیگر فقط کافی هست گزینه دانلود را انتخاب کنید ! به همین سادگی … در قسمت چت خود تصاویر متحرک قرار دهید در پس زمینه ! له دوستان خود پیام دهید و پیام ها را دریافت کنید بدون اینکه گزینه Read نمایش داده شود این قابلیت را در چت و گروه میتوانید اجرا کنید همچنین میتوانید فقط برای یک کابر این گزینه را قرار دهید ! به راحتی تم های غییر رسمی را اجرا کنید فقط با انتقال به پوشه گفته شده و …

 

دانلود در ادامه مطالب

سید علی دهقان بازدید : 221 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

دانلود Lineauthkey بکاپ گرفتن کامل از مسنجر لاین

 

با استفاده از برنامه شما قادر هستید به صورت کامل از مسنجر  لاین خود بکاپ تهیه کنید و بدون از دست رفتن اطلاعات خود مجدد از برنامه استفاده کنید همچنین برنامه این امکان را دارید که بکاپ تهیه شده را بازگردانی کنید همچنین شما میتوانید فقط از قسمت استیکر های موجود در مسنجر لاین خود بکاپ تهیه کنید ! همچنین برنامه این ویژگی را دارد که چت های شما را در صفحه جدیدی نمایش دهد و پیام های دریافتی خود را مشاهده کنید بدون اینکه گزینه Read برای فرد مقابل نمایش داده شود در واقع شما پیام ها را باز نمیکنید و در صورتی که مسنجر لاین را اجرا کنید مشاهده میکنید که علامت پیام خوانده نشده در چت وجود دارد .

 

دانلود در ادامه مطالب

سید علی دهقان بازدید : 184 شنبه 12 دی 1394 نظرات (0)

آموزش مدیریت کش تلگرام – پاک کردن فایل ها دانلود شده

 

 

کش چیست؟ فایل های کش ( حافظه پنهان گوشی ) فایل هایی هستند که بسیار مزاحمت ایجاد میکنند برای حافظه و سرعت دستگاه اندرویدى شما می شود که حافضه گوشی شما به سرعت پر شده و عملکرد گوشی شما را دچار مشکل میکنید بهتر است فایل های اضافی که مورد نیاز شما نیست را حذف کنید قبل از اقدام به کش توجه کنید که تمام فایل های موجود در پوشه تلگرام (مثلا تمام فیلم های موجود ) حذف می شود پس بهتر است است قبل از انجام این کار مواردی که نیاز دارید را به پوشه دیگه منتقل کنید که میتوانید از حافظه گوشی از پوشه Telegram مواردی که نیاز دارید را به پوشه دیگه منتقل کنید

درباره ما
وبسایت کافه منسجر از تاریخ 12 دی 1394 کار خود را در ضمینه مسنجر ها و برنامه های اندروید اغاز کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 92
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 1,889
  • بازدید کلی : 207,328